زمان جاري : جمعه 15 تیر 1403 - 3:34 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
...در حال بارگيري لطفا صبر کنيد
صفحه اصلي / بحث آزاد / !!هشدار در مورد تاتوهای سمی.!!!!
ارسال پاسخ جديد
!!هشدار در مورد تاتوهای سمی.!!!!
تعداد بازدید: 155
ali آفلاين

ارسال‌ها : 291

عضويت:16 /11 /1390

محل زندگي: tehran

شناسه ياهو:

تشکرها : 69

تشکر شده : 124

!!هشدار در مورد تاتوهای سمی.!!!!

سلامت نیوز:محققان آلمانی اعلام کردند یک‌سوم جوهرهایی که برای تاتو کردن مورد استفاده قرار می‌گیرند حاوی مواد غیرمجاز و سمی هستند.

نتایج یک تحقیق دولتی نشان می‌دهد دوسوم این مواد حاوی ترکیباتی هستند که در جوهرهای پرینتر و رنگ‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

حتی دانشمندان در برخی از نمونه‌های جوهرهایی که برای خالکوبی مورد استفاده قرار می‌گیرند رنگ سیاه کربنی پیدا کردند که در لاستیک‌های اتومبیل‌ها به کار می‌روند!

وزارت سلامت کشور آلمان اعلام کرده است در بسیاری از این جوهرها ترکیباتی وجود دارد که به هیچ عنوان نباید به داخل پوست انسان تزریق شود، چرا که عوارضی مانند التهاب، تحریک پوستی، حساسیت و حتی سرطان به همراه خواهد داشت.

به طور کلی تاتو کردن پوست بدن توصیه نمی‌شود، چراکه این کار خطرات زیادی مانند عفونت به همراه دارد و حتی می‌تواند باعث انتقال بیماری‌هایی مانند هپاتیت و ایدز شود.

تحقیقات نشان می‌دهد بسیاری از زنان و مردانی که اقدام به تاتو کردن می‌کنند حداکثر تا پنج سال بعد از کار خود پشیمان می‌شوند. این در حالی است که از بین بردن تاتو بسیار مشکل از ایجاد کردن آن روی پوست است و برای این کار باید از جراحی و حتی لیزر کمک گرفت که خود این کارها نیز عوارض کمی به همراه ندارد.

پنجشنبه 20 بهمن 1390 - 13:59
وب کاربر ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.

تمامی حقوق این قالب مربوط به همین انجمن میباشد|طراح قالب : ابزار فارسی -پشتیبانی : رزبلاگ

: